czwartek, 24 stycznia 2013



Kategorie 

Niespodzianka !

środa, 15 grudnia 2010 18:31
Oto dla was button z Sel !
I jak podoba wam się ?

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328299819,trackback

I znowu :< Ale mam dla was kilka info i wgl <: (:

środa, 15 grudnia 2010 18:26
Tak bardzo was przepraszam, że jednak nie wchodziłam :( Ja na serio jestem bardzo zajęta ! Ale wydaje mi się, że jestem chora i jutro zostanę w domu ! JUPIIIIII ! Ok więc chciałabym dodać fajną fotkę ze starego albumu od Sel "Kiss & Tell" A oto ona :
I jeszcze dla fanów Tay. Więc wiem, że bidulka miała urodzinki a ja jej na blogu nie złożyłam życzeń . O noł , ale na szczęście zrobiłam to na twitter !!! (: LOVE U TAYLOR ! SWIFTY RULEZ ! Oto jej fotka :
Miley Cyrus ... tsa jestem jej fanką, ale czy Miley to les.bijka ? Są niepokojące fot. Nie wiem co się z nią dzieje ! To ten rozwód jej rodziców czy co ? Aaa jak już jest les.bijką to chodzi [ tak ma dziewczynę ?! / koleżankę ] z Anną Oliver byłą przyjaciółką Demi Lovato [ przyjaźniły się nim Dem dostała załamania, ale Dem pobiła Alex Welch i teraz Anna się jej boi ] !  Mam zdjęcia ... Oto one :
Na tym drugim, czarno-białym foto Mil wygląda jakby chciała pocałować Annę ! Nie mam pewności, że to les***** [ nie lubię tego słowa ! ] ale to możliwe . Co wy o tym sądzicie ? Nie piszcie, że zwariowałam bo tak nie jest ! Ja tylko redaguję fakty !
Dwie, stare cudowne i prywatne fotki Sel !
Na pierwszym zdjęciu w okularach Sel widać jej fanów ! Wow, Sel jest popularna ! GOMEZ RULEZ !

  To mój lepos z GG :D
Więcej w następnej notce bo tej już nie chcę zaśmiecać ! Byeee , Byeee ! <3 LOVE WAS !

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328299853,trackback

Wielkie sor, obiecam poprawę !!

piątek, 10 grudnia 2010 19:56
Wielkie sor. Chyba wiecie z jakiego powodu, prawda? Dawno nie wchodziłam na bloga i jest on zaniedbany!!!! :( Ale był tydzień i byłam bardzo zajęta. No wiecie szkoła, nauka itp. Ale to się zmieni ponieważ się zaczyna weekend i znajdę dla bloga więcej czasu!!! :) Przynajmniej się postaram. Jak sądzę to będziecie bardziej mnie widywać w godzinach wieczornych i nocznych ponieważ mam też obowiązki domowe. To narazie jest to wszystko, byebye!! <3

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328273791,trackback

Płyta Taylor Swift

sobota, 04 grudnia 2010 11:14
Hej ludzie. Pewnie wiecie o płycie Taylor Swift "Speak Now". Dla mnie dobre są takie wieści, że będę mieć tą płytę ! :] Może jakoś późno bo płyta jest już jakiś czas w sklepach, ale cóż :) Cieszę się, że tak czy siak będę ją miała ! Tay'Tay rządzi !

Oto fotka tej płyty :
  

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328231340,trackback

Mała zmiana

piątek, 03 grudnia 2010 23:51
Hey ludzie, sorka, że piszę o takiej nietypowej godzinie, no ale cóż. W końcu jest weekend :D Ale przejdźmy do rzeczy. Więc może bym tu też pisała o Taylor Swift ona jest przeboska. I może jeszcze o Demi i innych gwiazdach, co?! Będzie dużo ciekawiej :) CHYBA TO ZROBIĘ ! Ok, to zabieram się do pracy ! :]
I oto dla was fotka Tay :
Czyż ona nie jest cudowna?! Wg mnie jest :-)

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328229709,trackback

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz