piątek, 25 stycznia 2013


Nasze Kategorie 

Zdjęcia w galeriach.

  • Czarodziejka ;*

Styl Seleny

wtorek, 08 lutego 2011 20:59
Siemka ;)
Zobaczyłam nowy wpis na pewnym portalu plotkarskim o Selenie . Tam jest napisane , że Selena zmienia styl z grzecznej dziewczyni - na niegrzeczna. No cóż sami to ocenicie. poniżej zamieszczam filmik :

dla mnie nic specjalnego. ale sami oceńcie . 

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
1
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328689123,trackback

Kopiara !!

czwartek, 03 lutego 2011 18:57
Jakaś dziewczyna skopiowała wygląd mojego bloga !!!! Oto adres :

do tego napisała w e-mailu czy pomogę jej moje różowe tło wstawić ;/
to jest ŻAŁOSNE !!!!!!!!!!!!
KOPIAROM mówimy STOP. 

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328652174,trackback

sesja ,pomoc w Chile 2 sesja ;)

środa, 02 lutego 2011 14:35

Siemano ! ;-)
Jak pewnie wiecie Selena współpracuje z UNICEF-em . Teraz wyruszyła do biednej szkoły w Chile. Są nawet zdjęcia
Pojawiły się również 3 fotki Sel z jakiejś sesji.
+ sesja dla magazynu Sugar, która pojawiła się dziś rano
selena gomez dekolt Selena Gomez w ładnej sukience i lekkim dekolcie!

selena gomez rece Selena Gomez w ładnej sukience i lekkim dekolcie!

selena gomez krzeslo Selena Gomez w ładnej sukience i lekkim dekolcie!

selena gomez nogi Selena Gomez w ładnej sukience i lekkim dekolcie!

selena gomez ladnie Selena Gomez w ładnej sukience i lekkim dekolcie!
No dziś dużo zdjęć. Wszystkie dodam do galerii ;) . Które wam się najbardziej podoba ? Piszcie w komentarzach ;]
Narx

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
1
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328640800,trackback

Selena I bieber

poniedziałek, 31 stycznia 2011 16:54
Siema
Więc wróciłam, ponieważ mimo, że tam piszę nadal, to lubię mojego bloga ;)
Przejde od razu do tematu głównego .
JUSTIN BIEBER I SELENA GOMEZ
_____________________________________

Wszystkie fanki Justina apeluję do was o to,żebysćie zaprzestały wyzywania Seleny Gomez,za to że z nim chodzi ! Przecież to ich prywatna sprawa(chociaz zdaję mi się, że to udawany związek pod produkcję ilmu Justina - "never say never"). Przecież naprawde nie ma szans byście chodziły z Bieberem naprawdę, więc po co wyzywać Selene??Duzo osób lubiło Sel, ale przez NIEKTÓRE FANKI Justina, coraz mniej ludzi ją lubi.Nie mówię, że wszystkie fanki - nie . Tylko niektóre "zakochane" w Bieberze. Nie wyzywajcie jej za to, że wy nie możecie , no bo cóż.. prawda taka, że szanse są zerowe. Nie mam nic do Biebera, nie przeszkadza mi, tak samo i wy powinniście to zaakceptować. Dzięki jeżeli ktoś to przeczytał. Nie miałam na celu obrazy niektórych fanów Biebera.
A wy co myślicie na temat ich związku ?
Wypowiedźcie się w komentarzach lub na mój e-mail , jeżeli macie ochote ze mną pisać. boskaonaxd@wp.pl
+ urocze zdj. Sel, które pojawi się w galerii.
Proszę jeszcze o nie zaśmiecanie spamami w komentarzach typu: Wejdź na mój blog itp. 

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
1
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328628579,trackback

ZAWIESZAM

środa, 22 grudnia 2010 20:55
Na czas nieokreślony.
Nie to, że mi się nie chce, tylko zajmuję się również inną stroną.
Nieoficjalnym polskim fan clubem.
Macie adres , zaglądajcie ;)
www.selenagomez.eu
Piszę posty po pseudonimem Selena
Żegnam Was czule ;-) Może kiedyś wrócę :*

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328376184,trackback

eh .. strona nowa.. + notka

poniedziałek, 20 grudnia 2010 16:55
Siemka ;)
dziś mam do pokazania nową śliczną sesje Seleny :D
Wyszła przecudnie ;]
To pare fotek ;)
Skomentujcie jak wam się podoba nowy wygląd stronki ;]


PODZIEL SIĘ
OCEŃ
1
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328353151,trackback

Urodziny

niedziela, 19 grudnia 2010 19:07
Hej , zapomniałam o urodzinach mojego bloga
;/ lol
więc zrobie dzisiaj . Mój blog ma już dwa lata
Sto lat !
Another.
 

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
1
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328343159,trackback

druga notka !wow! justin bieber i selena gomez na randce?!szok

niedziela, 19 grudnia 2010 15:51
No jeszcze raz hej
xd
Dziś dwie notki chociaż nie pomyślałam i mogłam  jedną połaczyć ;/ ale cóż
Ok jeszcze jedna notka i temat
Selena Gomez i Justin Bieber na randce ?!
Szczerze ? Jakoś w to nie wierze O.o.Selena dużo razy zaprzeczała by ją coś z Justinem łączyło więcej niż przyjaźń. Zresztą na filmiku sami ocenicie ;)ostatnio paparazzi przyłapali ich, kiedy spacerowali po Miami. Trzeba przyznać, bardzo ładnie razem się prezentują...
załączam zdj.
FILMIK

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328341299,trackback

Świąteczna parada w Disneyu

niedziela, 19 grudnia 2010 15:36
Hej ;-)
Niedługo odbędzie się świąteczna parada Disneya , dokładnie 25 grudnia. Tymczasem do obejrzenia mamy jej zapowiedź. Na filmiku będzie m.in. fragment występu Seleny Gomez. Widać tam również pare innych gwiazd ;)
Check out !




PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328341268,trackback

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz