piątek, 25 stycznia 2013



Justin Bieber “zachował się jak idiota, napluł mi do butelki” (SKANDAL NA SIŁOWNI)46 Komentarzy

Justin stacza się?
Justin Bieber zachowuje się w ostatnich coraz gorzej i wywołuje coraz większe skandale. Najnowsza afera miała miejsce na siłowni w hotelu Ritz.
Oto relacja Colette Harrington (dziennikarka radiowa), która tam ćwiczyła…
Justin Bieber przyszedł do kobiecej części, zaczął śmiać się z mojego treningu i zachowywał się jak idiota. Rzucał przekleństwami i nawet napluł do mojej butelki. Najgorsze jest to, że potem wypiłam to przez przypadek!
justin bieber colette harrington Justin Bieber “zachował się jak idiota, napluł mi do butelki” (SKANDAL NA SIŁOWNI)
justin bieber colette harrington skandal zdjecia Justin Bieber “zachował się jak idiota, napluł mi do butelki” (SKANDAL NA SIŁOWNI)

Justin “zachował się jak idiota”?

Tematy: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz