piątek, 25 stycznia 2013


Wyniki mini konkursu!
Oto gwiazdy, które znajdowały się na zdjęciach:
1. Jasmine Villegas
2. Usher
3. Cheryl Cole
4. Kim Kardashian
5. Justin Timberlake
6. Sean Kingston
7. Ludacris
8. Chris Brown
9. Megan Fox
Blogi, które wzięły udział w konkursie wraz z liczbą wygranych komentarzy:
kidrauhl.blog.onet.pl = 24 komentarze!
fansite-miley-cyrus.blog.onet.pl = 30 komentarzy!
loudsounds.blog.onet.pl = 18 komentarzy!
kontry-gwiazd.blog.onet.pl = 30 komentarzy!
serial-beverly-hills-90210.blog.onet.pl = 36 komentarzy!
pionowe-avki.blog.onet.pl = 6 komentarzy!
Komentarze postaram się oddać dzisiaj. :)
Informacje!
* Mój blog został nominowany na bloga miesiąca, na facinelli.blog.onet.pl !
Bardzo prosiłabym Was wszystkich o głosy. :)
Link do sondy:
http://www.sonda.pl/sonda_strona.php3?id=595825&uid=482775
Na moim blogu z opowiadaniem pojawił się czwarty rozdział!
 
Serdecznie zapraszam do czytania i komentowania! ;)
* Jeżeli macie do mnie jakiekolwiek pytania, zapraszam:
http://www.formspring.me/jbmusicblog
* Pod ostatnią notką pojawiło się do mnie pytanie:
„Czy mogłabyś dodać jutro notkę czy Justin obecnie ma dziewczynę czy tylko jemu się podoba Kim.. bo na blogu znalazłam tylko dzisiaj, że jemu się podoba ta Kim .. i czy już wiadomo kiedy będzie koncert w Polsce.”
Oto moja odpowiedź:
 Z tego co wiem, to Justin jest na razie singlem. ;)
Co do koncertu w Polsce, to jeszcze nie wiadomo, kiedy taki będzie miał miejsce. Aby do niego doszło my, fani Bieberka z Polski, musimy wykupować jego płyty i głosować na niego, np. na tweeterze (link do takiego głosowania znajduje się u mnie w linkach). Wtedy menadżerowie Justina zobaczą, że nasz kraj jest nim zainteresowany i możliwe, że dojdzie do tego koncertu. ;)
* Bierzcie udział w sondach, które wczoraj przygotowałam! :D

393 Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz