czwartek, 24 stycznia 2013



Kategorie 

Farmerama - zagraj fajna gra !

piątek, 03 grudnia 2010 14:43
Polecam wam grę farmeramę. Ona jest super. Załóżcie sobie na niej konto, a się przekonacie ! Kliknij tutaj

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328227673,trackback

Selena była na Grammy 2010 !

piątek, 03 grudnia 2010 14:32
Niektórzy mówią, że Selly nie było na Grammy 2010. Ech, nie prawda !! Sel była, nawet przyznawała narody ! Super, nie ?! Mam dla was zdjątko :
Zdjęcie wzięłam z oficjalnego NK od Sel :)

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328227583,trackback

Heya ludzie !!

piątek, 03 grudnia 2010 14:19
Super, święta się zbliżają !!!!!!! Mam takie jedno pytanko do was. Co będziecie mieć w szkole na mikołaja ? W pon jest :D My jedziemy do kina na zaplątanych. Może będzie fajnie, obym się nie pochorowała !!! :) A i jeszcze jedno ... dzisiaj dla was, na mikołaja .... dużo notek !!!!! A na święta też będzie dużo :)))

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328227614,trackback

Dowody na to, że Sel ma NK ! :O

środa, 01 grudnia 2010 16:58
Nie wiem czy mi uwierzycie, ale to prawda ! Sel ma NK !!!! Mam ją w znajomych i ona ma normalnie tyle zdjęć !!!! I to jeszcze takich jakich nie ma w necie :O Szukam i szukam w internecie te zdjęcia, tyle stron już obleciałam ... i co ? i nie ma tych zdjęć !!!! Ma też album z dowodami ... a te dowody są jak najbardziej prawdziwe !! Och, nasza Selcia na Polskiej stronce . Fajnie ! Przynajmniej wg mnie . Chcecie link'a ? Ja sądzę, że chcecie :D Macie xD : Klik

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328218670,trackback

Coś jest nie tak. Normalnie masakra ...

środa, 01 grudnia 2010 16:24
Ludzie ja totalnie nie wiem co się dzieje :| Jestem wściekła ! Bo na takich dwóch blogach które czytałam dotychczas stało się coś beznadziejnie głupiego :/ Nagle właścicielka ( oba blogi jej ) napisała, że Selena jej odpisała na facebook'u ! Hahahaha, czy wy jej wierzycie ? Ja piszę z Seleną na twitter ( oczywiście w DM - Direct Messages ) , formspring, nk i odpisuje ale nie zawsze bo ma pełno wiadomości !!! A co dopiero na facebook co nie ?! Na facebook'u Selena codziennie dostaje około 4 milionów wiadomości od ludzi z całego świata, w takim razie sądzicie żeby wam odpisała ?!!!!! No raczej nie ! Ja do niej pisałam jakiś rok temu i jeszcze nie odpowiedziała !!! Haha, tamta właścicielka bloga się zgrywa !! Niech przestanie, bo to jest śmieszne i żałosne !! PS. Selena na NK i formspring.me odpisze, ale nie aż tak szybko, a na facebook'u nie odpisuje bo ma za dużo wiad. i za mało czasu ! Oto linki do tych blogów : Klik - blog nr. 1 i Klik - blog nr. 2  ------------ wg mnie to szczyt wszystkiego !! ;/


PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328218567,trackback

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz