czwartek, 24 stycznia 2013



Kategorie 

Kilka zdjęć Sel :)

poniedziałek, 22 listopada 2010 13:08
No i co? Zdjęcia się podobają?? Mam nadzieję, że tak! Komentujecie ;-***

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328167431,trackback

Stronki od Sel!

poniedziałek, 22 listopada 2010 11:41
Jakby co to ja dzisiaj dużo piszę ponieważ jestem chora :) Ale to nie ważne bo my się tu zajmujemy Seleną co nie?!
Więc mam jej stronki :
twitter.com/selenagomez
myspace.com/selenagomez
facebook.com/selena
youtube.com/selgomez
selenagomez.com
nk.pl/profile/31002524
formspring.me/selgomez28

I co? Będą komentarzyki?? Ja się bardzo cieszę, że Selena ma POLSKĄ STRONKĘ!! Huurrrraaaa, a wy się cieszycie? Hmm, z ciekawości pytam i chcę wiedzieć :D Mam nadzieję, że pomogłam < 3 Papapapapapapapa < 3

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328167277,trackback

E-mail Sel -- już mamy prawdziwe informacje.

poniedziałek, 22 listopada 2010 11:02
Ok, więc jest super i extra! Selena jest on-line, bo od razu odpisała mi na formspring ( podawałam wam wcześniej link do jej profilu ) . I już mam dane w 100000 % prawdziwe!! Wiecie czemu?? Selly napisała mi jej  e-mail! Selcia nasz kochana ma 2 e-maile normalnie super extra!! Oto one : selenagomez@studiofanmail.com i jak sądze bardziej prywatny e-mail :  theofficialandrealselenagomez@gmail.com
Więc już możecie do niej pisać bez obaw, że to jest jakiś pozer. 1000000 % prawdziwe e-mail'e!! Ja się cieszę od razu zabiorę się do pisania do Seleny zapełnię jej całą skrzynkę pocztową :D Mam nadzieje, że pomogłam! - xx, Kamila

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328167188,trackback

Wywiad z Seleną Gomez --- specjalnie dla naszego bloga.

poniedziałek, 22 listopada 2010 10:37
Ludzie jestem bardzo podekscytowana!! Selena mi odpisała. Mam z nią wywiad to takie piękne!! Napisze wam go tu w wersji Angielskiej i Polskiej. 

Ang :
Ja : Fav colour ?
Sel : My favorite colour is green. But every colours is beautiful for me! Many of my fans like purple, me too. When something has a lot of colors is prettier and more cheerful.
Ja : Fav animal ?
Sel : It seems to me that dogs. But I also love birds and cats, horses and much more! I love all animals, because every animal has its own charm and I do not want to offend them. They are like people!
Ja : How does it feel to be famous?
Sel : Good question. It is simply amazing .... almost impossible to describe! It's such a beautiful feeling when all the fans calling Selena, Selena, Selena, Selena! Awww
Ja : Do you like your fans? Are they Your friends?
Sel : I love they!!!! They're amazingly amazing and they're made my world!! Of course, all my fans are my friends :)
Ja : Have you polish site?
Sel : Aww. Yes, I have our-class! It's link to my profile :http://nk.pl/profile/31002524 --- I made this account for my Polish fans :) 
Ja : You really have BFF in Poland?
Sel : Ow yeah, it's true! I have a friend in Poland. (it's girl) She made me aware that I have a lot of fans in Poland who love me! I also love them, my lovely Polish fans <3
Ja : When you come to Poland?
Sel :  I don't know. I think 2011, 2012 year I will be concerting in Poland! I know that I have there a lot of fans and I can't leave they!
Ja : Do you go for Miley's bday?
Sel :  I think yes, she's my friend and I can't overlook her birthday! I love her so much and I'll try to be on this party.
Ja : You will grant me more interviews and informations?
Sel : I hope that some day I'll have a chance at it.

Wiele osób nie rozumie Angielskiego więc będzie i po Polsku :
Pol :
Ja : Ulubiony kolor?
Sel : Moim ulubionym kolorem jest zielony. Ale dla mnie wszystkie kolory są piękne! Wielu moich fanów lubi fioletowy, ja też. Jeśli coś ma dużo kolorów jest ładniejsze i bardziej pogodne.

Ja : Ulubione zwierzę?

Sel : Wydaje mi się, że psy. Ale jestem również miłośnikiem ptaków i kotów, koni i wiele więcej! Kocham wszystkie zwierzęta, bo każde zwierzę ma swój urok i nie chcę ich obrazić. Są jak ludzie!
Ja : Jak to jest być sławnym?
Sel : Dobre pytanie. To jest po prostu niesamowite .... prawie niemożliwe do opisania! To takie wspaniałe uczucie, gdy wszyscy fani wołają Selena, Selena, Selena, Selena! Awww
Ja : Lubisz swoich fanów? Są oni twoimi przyjaciółmi?
Sel : Kocham ich!! Są niesamowicie niesamowici i oni tworzą mój świat! Oczywiście, wszyscy moi fani to moi przyjaciele:)
Ja : Masz polską strone?
Sel : Aww. Tak, mam nasza-klasa! To link do mojego profilu: http://nk.pl/profile/31002524 --- Zrobiłam to konto dla moich Polskich fanów:)
Ja : Na prawdę masz znajomego w Polsce??
Sel : Ow tak, to prawda! Mam znajomego w PolsCE. (To dziewczyna) Ona uświadomiła mi, że mam wielu fanów w Polsce, którzy mnie kochają! Ja też ich kocham, moi niesamowici polscy fani <3
Ja : Kiedy będziesz w Polsce?
Sel : Nie wiem. Myślę, że w 2011, 2012 roku będę koncertować w Polsce !Wiem, że mam tam wielu fanów i nie mogę ich zostawić!
Ja : Idziesz an urodziny Miley?
Sel : Myślę, że tak, ona jest moim przyjacielem i nie mogę pominąć jej urodzin! Kocham ją tak bardzo, postaram się być na tej imprezie.
Ja : Czy jeszcze kiedyś udzielisz mi wywiadu i informacji?
Sel :  Mam nadzieję, że pewnego dnia będę miała szansę na to.

Czyż Sel nie jest słodka, że udzieliła tego wywiadu?? Selena pozdrawiamy Cię!!

+ Info : wywiad został przeprowadzony na oficjalnym formspring Seleny. Oto link : kliknij żeby dostać się na oficjalny formspring Seleny

+ Zdjęcie :



PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
1
Trackback: http://bloog.pl/id,328167210,trackback

Hejka

poniedziałek, 22 listopada 2010 10:27
Więc hejka! Ja się tu przenoszę z innego bloga. A tego założyłam z myślą o Selenie Gomez, ona jest boskaaaaaaa!!!!! Macie jej 1 zdjęcie :

PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,328167206,trackback

czwartek, 24

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz