wtorek, 22 stycznia 2013


Cześć wszystkim ! :D
Nie było mnie tu dość długo , ale to nie dlatego,że przestałąm być fanką Sel
tylko dlatego ,że nie miałam czasu i ochoty na prowadzenie tego bloga !
Ale dziś postanowiłam ,że wracam ! :D




SELENATOR FOREVER ! <33



PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,331021412,trackback

Selena będzie miała rodzeństwo !

niedziela, 27 listopada 2011 12:34

To wspaniała wiadomość ; D
25.11 Selena poinformowała nas że jej mama jest w ciąży .

Mama i Brian w końcu podzielili się ze mną wiadomością… Moja mamusia nosi w brzuchu mojego braciszka lub siostrzyczkę :) Jestem najszczęśliwszą dziewczyną na świecie!

i dodała takie właśnie zdjęcie :


PODZIEL SIĘ
OCEŃ
0
0
Trackback: http://bloog.pl/id,330619232,trackback

cała historia z nowym pieskiem Sel.

czwartek, 17 listopada 2011 18:34

Z tego że mam wielkie zaległości , dzisiaj sukpie się na piesku Sel, a jeszcze nic o nim nie pisałam .
A więc zaczynamy :)
____________________________________________________________________________________________________

24 października paparazzi przyłapali Sel na spacerze z nowym psiakiem. Nazywa się Baylor i jest rasy husky. Oto pierwsze zdjęcia :

  

_____________________________________________________________________________________________

Niedługo potem(nie wiem dokładnie kiedy to było) panna Gomez udostępniła nam takie zdjęcie(bez tego różowego napisu) a do tego napisała kilak słów:
Po 12 godzinach od wzięcia lekarstw, wypicia herbaty, 1374 łyżeczkach zupy i zwymiotowania tuż po zejściu ze sceny, kończenie tej nocy na oglądaniu z Baylorem „Przyjaciół” jest idealnym wyjściem. Podziękowania dla Londynu dzisiejszej nocy to za mało. Przepraszam, że byłam chora. Bardzo Was kocham.


___________________________________________________________________________________

25 października widziano Selenę spacerującą po ulicach Toronto z przyjaciółką Ashley i Baylorem . Oto kilka zdjęć :
    
  

________________________________________________________________________________________________

31.11 Selena wróciła z zakonczonej kanadyjskiej trasy koncertowej do Los Angeles. Najpierw widziano ją na lotnisku w Montrealu a potem na lotnisku w Los Angeles. To zdjęcia z LA :

  

________________________________________________________________________________________________
koło 12.11 okazało się że piesek jest chory i czeka na operacje ;( Sel dodała fotkę Baylora i dodała taki wpis:
moje kochanie jest chore. modlę się za jego operację

__________________________________________________________________________________

koło 16 listopada okazało się że psiak zjadł pare kamieni co spowodowało zatrucie i zwierze prawie umarło ;( . Na szczęście wszystko dobrze się skończyło bo Baylor wydalił zjedzone kamyki. Jednak sprawą zainteresowała się agencja adopcyjna , z której właśnie pochodzi Baylor i okazuje się że będzie ona kontaktowała z Seleną raz w miesiącu ,by dowiedzieć się , czy odpowiednio dba o psa i czy wszystko jest z nim w porządku .

i co o tym myślicie ?

_______________________________________________________________________________________________

Ostatnia część tej notki to zdjęcia z 15 listopada 2011 r. kiedy to Sel bawi się z Baylorem podczas przerwy nad jej linią odzieżową Dream Out loud . Zdjęcia są na prawdę uroczę ;)  

    
     
__________________________________________________________________________________________

i to na tyle . Mam nadzieję że się podoba , bo pisałm ją strasznie długo i  narobiłam się ;p
ufffff ; )

Love Selena <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz