piątek, 22 marca 2013



Bohaterowie



Wstęp :
Cześć . Jestem Tala St I wpadłam pomysł by zacząć pisać bloga. Mam już wszystko ustalone w mojej głowie co i jak ma być , wystarczy tylko teraz przelać to na papier bądź komputer , co nie jest takie łatwe. Pisałam już wiele blogów ale żadne nie spodobały mi się. Sądzę ,że ten będzie inny i wyjątkowy. W moim opowiadaniu główną rolę mają dwie osoby , Hope Valentine i Justin Bieber ,który jest tutaj zwykłym nastolatkiem. Zamierzam mój blog pisać długo … jest to jedno wielkie wspomnienie. Tak jakby pamiętnik głównej bohaterki z udziałami dialogu. Ogólnie Hope ma 16 lat ale pamiętnik czyta się od początku więc jak na razie ma 12 lat. Na razie pojawią się również postacie chwilowo obecne czyli ,że w późniejszych rozdziałach nie będzie ich już ale za to pojawią się wtedy nowi. Mam nadzieję ,że pomożecie mi w pisaniu .. w sensie komentarze . To jest najbardziej potrzebne. To się wydaje pewnie Wam takie oklepane i wgl ale te komentarze zawsze motywują , nawet te negatywne. Dają kopa by pokazać co się potrafi. Więc jeżeli czytasz te opowiadanie to chciałabym abyś zostawił/a po sobie komentarz. Bo to jest bez sensu jeżeli mam pisać dla siebie. O rozdziały i nie tylko , ogólnie o opowiadanie możecie pytać mnie na askuhttp://ask.fm/soNelia08 .
BARDZO DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNIE KTÓRA POMOGŁA WYBRAĆ MI IMIĘ GŁÓWNEJ BOHATERKI. <3
A TAKŻE DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNIE ,KTÓRA POMOGŁA ZROBIĆ MI PRZEPIĘKNY SZABLON NA BLOGA.<3
te dwie dziewczyny jak czytają to , to wiedzą ,że chodzi o nich.
 
Bohaterowie :
Hope Valentine (16l)

Hope jest zwykłą nastolatką. Nie ma żadnych takich wielkich talentów. Lubi śpiewać ale niezbyt umie. Jej hobby to fotografia i do pewnego czasu jeżdżenie na rolkach co niestety będzie musiała odstawić na bok. Czy dzięki pewnej osobie zmądrzeje i zmieni swoje nastawienie do życia?

Justin Bieber (17l)


Justin to uroczy nastolatek ,który przez swoje dorastanie zaczyna się cholernie zmieniać. Jego hobby to piłka nożna . Jest u niego na pierwszym miejscu . Lubi sobie czasem pośpiewać ale nikt jeszcze nigdy go nie słyszał.

Caroline Flake (15l)


Caroline jest jeszcze cholernie dziecinna. Wolniej dorasta niż Hope ale i tak się lubią. Dziewczyna nie ma żadnych talentów i jest mało lubiana? Czemu ? dowiecie się czytając bloga.

CHWILOWI BOHATERZY <PÓŹNIEJ BĘDĄ INNI A TYCH NIE BĘDZIE , MOŻE TAM W POJEDYŃCZYCH ROZDZIAŁACH SIĘ POJAWIĄ> :

Christian Beadles (16l)


Christian to kolega Hope. Chodzą razem do klasy i do pewnego czasu mieszkają na jednym podwórku. Chris tak samo jak i Justin (jego przyjaciel) uwielbia grać w piłkę nożną . Również kocha gry internetowe jak minecraft , LOL itp.

Alex Risovich (15l)


Alex jest najlepszą przyjaciółką Hope. Jest od niej o rok młodsza. Czy przez to ,że jej przyjaciółka pozna super ludzi Alex ją oleje? Przekonajcie się czytając.

Candy (16l) i Tori Obbeek (17l)


Candy <od lewej> chodzi z Hope i Chrisem do klasy. Jest najniższa w klasie i wielka z niej modnisia. Tori jej siostra jest o rok starsza. Oby dwie kiedyś były najlepszymi przyjaciółkami Hope ale okazało się ,że ona ma największe zaufanie do Alex . Ale dalej się przyjaźnią. Obie znają się z Alex od kiedy Candy skończyła 4 latka. Mieszkają obok siebie. Czy coś się zmieni w tej pokręconej przyjaźni?

POSTACIE DRUGOPLANOWE :

Tom Risovich (17l) – brat Alex
Harry Broke (16l) – najlepszy przyjaciel Toma
Luck Trush (16l) – przyjaciel Toma i Harrego

POSTACIE PÓŹNIEJ SIĘ ZMIENIĄ. ZDRADZĘ WAM ,ŻE W PÓŹNIEJSZYCH ROZDZIAŁACH NIE BĘDZIE ALEX , CANDY I TORI , TOMA , HARREGO I LUCKA .. ZNACZY SIĘ W JAKIMŚ TAM ROZDZIAŁACH BĘDZIE O NICH MOWA ALE NIC WIĘCEJ. TROCHĘ WCZEŚNIEJ OPUŚCI NAS CHRISTIAN ALE CZASAMI BĘDZIE SIĘ POJAWIAŁ W ROZDZIAŁACH. ALE ZA TO DOJDĄ NOWE POSTACIE .:) JAKIE? PRZEKONAJCIE SIĘ CZYTAJĄC.
POZDRAWIAM , TALA ST.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz